جوشکاری سیار در محمودیه تهران | آهنگری سیار در محمودیه تهران

تماس با ما

با شماره‌ تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متخصصین ما در محل شما حاضر شوند. فرقی نمی‌کند در شرق تهران باشید، غرب تهران، مرکز یا شمال و جنوب. همیشه یکی از جوشکارهای ما نزدیک شما است.

تلفن های تماس : 

جوشکاری سیار آهنگری سیار در شمال تهران ۰۲۱۲۲۷۹۸۳۲۱
جوشکاری سیار آهنگری سیار در غرب تهران ۰۲۱۴۴۳۸۸۹۶۸
جوشکاری سیار آهنگری سیار در شرق تهران ۰۲۱۷۷۹۹۰۷۶۲
جوشکاری سیار آهنگری سیار در مرکز تهران ۰۲۱۸۸۹۹۵۰۶۵
جوشکاری سیار آهنگری سیار در جنوب تهران ۰۲۱۶۶۰۰۹۳۹۴

تماس با جوشکاری سیار در تهران
جوشکاری سیار در محمودیه تهران

 

مجموعه تهران ولدر همراه با کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران و به خصوص جوشکاری سیار در محمودیه تهران با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی به صورت فوری میباشد.

با مجازی شدن خدمات مجموعه تهران ولدر، علاوه بر اینکه از سو استفاده جوشکاران غیر متخصص و نابلد جلوگیری شده، هزینه های خدمات جوشکاری و آهنگری نیز به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

جوشکاری سیار به چه معناست؟

جوشکاری یکی از قدیمی ترین روش ها برای اتصال قطعات فلزی به یکدیگر است. در گذشته خدمات جوشکاری در یک کارگاه انجام می شد اما امروزه به دلیل افزایش نیاز مردم به ساخت و ساز و کارهای آهنگری در نقاط مختلف، خدمات جوشکاری سیار راه اندازی شده است.

جوشکاری سیار در محمودیه تهران زمانی قابل استفاده است که امکان انجام جوشکاری در خارج از محل پروژه وجود نداشته باشد. بر این اساس، آهنگر سیار به شخصی می گویند که ضمن داشتن مهارت کافی، آماده ارائه خدمات آهنگری در محل نیز باشد.

در حال حاضر سایت های مختلفی برای ارائه خدمات جوشکاری و آهنگری سیار راه اندازی شده اند که بهره گیری از این سایت ها، مزایای بسیار زیادی دارد، به طور مثال افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنند، همچنین در بعضی از سایت ها نمونه کارهای فرد جوشکار و آهنگر سیار ارائه می شود که شما با دیدن این نمونه کارها می توانید به میزان مهارت فرد جوشکار پی برده و ماهرترین شخص در یک شرکت را انتخاب کنید. حتی در برخی از سایت ها خدمات دیگری نیز ارائه می شود که عبارتند از:

  • بازدید و کارشناسی به صورت رایگان
  • پشتیبانی
  • پرداخت هزینه بعد از رضایت مشتری ازکار انجام شده
  • امکان خدمات دوباره جوشکاری آن هم به صورت کاملا رایگان در صورت عدم رضایت از خدمات جوشکاری اولیه

 

جوشکاری و اهنگری سیار در محمودیه تهران

 

خدمات آهنگری و جوشکاری سیار در محمودیه تهران

  • ساخت حفاظ آکاردئونی
  • ساخت و نصب پل
  • تعمیرات لولا درب و پنجره
  • ساخت نرده فلزی  روی دیوار
  • ارائه خدمات جوشکاری و خرده کاری در تهران
  • ساخت و نصب نرده شاخ گوزنی، بوته ای، سرنیزه ای
  • ساخت و نصب حفاظ پنجره در تهران
  • ارائه خدمات جوشکاری مانند قفل آویز انباری
  • ساخت و نصب توری پانچ بر روی درب پارکینگ
  • ساخت و نصب پلی کربنات و ایرانیت فایبر گلاس در بالکن منازل
  • انجام خدمات جوشکاری پایه شکسته جک هیدرولیک درب پارکینگ، نصب آرام بند درب ورودی

تهران ولدرخدمات جوشکاری وآهنگری سیار در محمودیه را با کدها و استانداردهای بین المللی به رسمیت شناخته و آن ها را انجام می دهد. تهران ولدر در طول سال ها تجربه، مجموعه ای از تکنسین های جوشکاری و آهنگری را آموزش داده است که همه افراد این مجموعه قادر به ارائه طیف وسیعی از خدمات جوشکاری و آهنگری می باشند.

کلیه خدمات جوشکاری سیار در محمودیه تهران در کمترین زمان ممکن به وسیله افراد با تجربه و متعهد، انجام می شود. شما می توانید برای انجام تمامی امور جوشکاری و آهنگری خود با ما تماس بگیرید، حتی برای گرفتن مشاوره و استعلام قیمت در خدمت شما همشهریان گرامی هستیم.

مطلب پیشنهادی: جوشکاری سیار در فرمانیه تهران | آهنگری سیار در فرمانیه تهران

 قیمت جوشکاری سیار

 

جوشکاری سیار؛اهنگری سیار, تهران ولدر

قیمت جوشکاری سیار در محمودیه به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل موارد زیر می باشند.

۱. حجم کار جوشکاری در محل:

حجم کار جوشکاری یکی از شاخص های مهم در تعیین قیمت جوشکاری می باشد، چرا که هر چه حجم کار انجام شده بیشتر باشد در نتیجه هزینه جوشکاری افزایش می یابد.

۲. نوع جوشکاری:

از دیگر عوامل موثر بر قیمت جوشکاری سیار در محمودیه تهران، نوع جوشکاری است. همان طور که همه می دانید جوشکاری به روش های مختلفی مانند قوس الکتریکی، گاز اکسیژن، مقاومتی و … قابل اجرا می باشد که در نهایت قیمت هر یک با دیگری متفاوت است.

۳. شرایط کار:

شرایط کار هم در تعیین قیمت بسیار تأثیر گذار است. هرچه جوشکاری در شرایط دشوار تری انجام شود، هزینه جوشکاری هم به همان اندازه بیشتر خواهد شد.

۴. نوع کار:

نوع کار انجام شده مانند طراحی، ساخت و انجام خرده کاری، محل اجرا، فاصله جوشکار تا محل پروژه در قیمت جوشکاری تأثیر زیادی دارند.

۵. مدت زمان انجام آهنگری سیار:

هرچه مدت زمان انجام آهنگری سیار در محمودیه زیاد باشد، هزینه آهنگری سیار نیز افزایش می یابد.

۶. کیفیت کار آهنگر سیار:

کیفیت با قیمت رابطه مستقیم دارد. هرچه کیفیت یک کار بالاتر باشد در نتیجه قیمت تمام شده آن نیز بیشتر می شود.

۷. مقدار و قیمت مصالح به کار رفته:

مقدار مصالح به کار رفته بر روی قیمت جوشکاری سیار موثر می باشد. معمولا با افزایش مقدار و قیمت مصالح، به قیمت جوشکاری سیار در محمودیه تهران نیز افزوده خواهد شد.

به طور کلی قیمت جوشکاری به دو صورت مختلف کنترات و کیلویی محاسبه می شود. برای نمونه در ساخت درب و پنجره های ساده، هزینه جوشکاری معمولا به صورت کیلویی محاسبه می شود؛ اما در ساخت در و پنجره های سبک و یا دارای طراحی های پیچیده هزینه کار جوشکاری به صورت کنتراتی محاسبه می شود، در واقع دریافت قیمت جوشکاری در روش کیلویی به این صورت است که به ازای هر کیلوگرم فلز، مبلغ مشخصی به عنوان دستمزد جوشکاری تعیین می شود.

در حال حاضر (سال ۹۹) هزینه جوشکاری سیار، روزانه مبلغی حدود ۳۳۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مطلب پیشنهادی: جوشکاری سیار در ازگل تهران |  آهنگری سیار در ازگل تهران

 

نکات مهم ایمنی در جوشکاری

 

آهنگری سیار در محمودیه تهران

فرد جوشکار علاوه بر داشتن تخصص و مهارت کافی در امر جوشکاری و آهنگری باید نکات ایمنی را رعایت کند تا از آسیب به خود و دیگران جلوگیری کند. ما در اینجا نکات مهم ایمنی در جوشکاری که شخص جوشکار ملزم به رعایت آنها می باشد را نام می بریم.

  • ایمنی فرد جوشکار
  • ایمنی در برابر برق گرفتگی
  • ایمنی در برابر حریق (آتش سوزی)
  • ایمنی ماشین آلات جوشکاری
  • ایمنی کابل ها

چرا باید کار را به جوشکار سیار در تهران ولدر بسپاریم؟

جوشکاران سیار در شرکت تهران ولدر معمولا از دستگاه های جوشکاری سبک و قابل حمل برای ارائه خدمات جوشکاری خود استفاده می کنند. به این ترتیب بعد از تماس شما، استاد کاران ماهر ما درکوتاه ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شوند و با تخصص و تجربه خود کار جوشکاری و آهنگری را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهند.

جوشکاری درب و پنجره به شکل سیار از مهم ترین خدمات جوشکاران سیار تهران ولدر به حساب می آید. با توجه به این که درب و پنجره های فلزی بخش بسیار مهمی از خانه ها را تشکیل می دهند و اگر دچار آسیب شوند به دلیل وزن زیاد آنها، جابجایی این قطعات فلزی کار بسیار سختی می باشد، از طرفی هم کاربرد زیاد این قطعات در ساختمان باعث شده تا زمان کوتاهی را برای تعمیر آنها در اختیار داشته باشید.

شرکت تهران ولدر پس از تماس شما جوشکار سیار متخصص را به محل شما اعزام کرده و در کوتاه ترین زمان، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد و جوشکاری درب و پنچره شما را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

نحوه درخواست جوشکار سیار در محمودیه تهران

ثبت درخواست جوشکار سیار در محمودیه تهران از طریق سایت تهران ولدر امکان پذیر است. سال ها تجربه کاری و آموزش افراد متخصص، این شرکت را به یکی از بهترین و مطمئن ترین شرکت های خدمات جوشکاری سیار در سراسر تهران تبدیل کرده است.

خدمات جوشکاری سیار این شرکت به صورت جوشکاری در محل و با کمک نیروهای ماهر، به مشتریان ارائه می شود. دسترسی راحت به خدمات جوشکاری سیار در محمودیه تهران و رفع نیاز مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن از مزایای سایت شرکت تهران ولدر است.

هزینه های جوشکاری سیار طبق تعرفه و مطالب گفته شده در بالا، توسط جوشکاران دریافت می شود و هر نوع نارضایتی از سمت مشتری به سرعت مورد پیگیری خواهد بود.

در هر زمان از شبانه روز که به جوشکار سیار نیاز پیدا کردید، از طریق سایت تهران ولدر و شماره های تماس ذکر شده در بخش تماس با ما، در کوتاه ترین زمان ممکن از بهترین و متخصص ترین نیروهای جوشکار سیار ما بهره مند شوید.

مراحل کار جوشکاری سیار در محمودیه تهران

معمولا مراحل کار جوشکاری سیار به این صورت می باشد که پس از تماس با جوشکار یا آهنگر سیار در محمودیه یا دیگر مناطق تهران، شرکت تهران ولدر درخواست شما را بررسی و بعد از محل پروژه بازدید می کند. پس از آن قیمت جوشکاری سیار، مدت زمانی که برای انجام جوشکاری لازم است و همچنین زمان شروع انجام کار را به شما اعلام می کند. در صورت رضایت و موافقت شما فرد جوشکار سیار به محل مورد نظر شما مراجعه و کار جوشکاری را شروع می کند.

برای این که کار شما راحتر و زودتر انجام شود بهتر است جوشکار سیاری را انتخاب کنید که هم تجربه کافی برای جوشکاری داشته باشد و هم به شما نزدیک باشد تا ضمن این که زودتر به محل پروژه برسد بتواندکار جوشکاری را به بهترین نحو انجام دهد.

سفارش آنلاین جوشکاری سیار از تهران ولدر چه مزیتی دارد؟

۱. نیازی به حضور مشتری در شرکت نیست:

به کمک تهران ولدر میتوانید به‌ راحتی و به‌ صورت آنلاین درخواست خدمات آهنگری و جوشکاری را ثبت کنید و دیگر لازم نیست به صورت حضوری دنبال آهنگر یا جوشکار سیار باشید.

۲. پیدا کردن آهنگر ماهر در کمترین زمان:

با کمک تهران ولدر به بهترین آهنگر و جوشکار در تهران دسترسی پیدا می کنید و دیگر زمان خود را برای پیدا کردن جوشکار متخصص هدر نمی‌دهید.

۳. کمک گرفتن از متخصص‌ها:

آهنگران و جوشکاران معرفی‌شده در تهران ولدر همگی از بهترین متخصص‌ها در زمینه های جوشکاری و آهنگری می باشند و همین امر سبب شده تا کیفیت خدمات این گروه در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد.

۴. بازدید و کارشناسی رایگان:

با درخواست کارشناسی رایگان برای خدمات جوشکاری و آهنگری سیار از تهران ولدر می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ زیرا کارشناس ما به شما کمک می‌کند مناسب ترین راه را برای انجام کار جوشکاری خود پیدا کنید و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

۵. پشتیبانی تهران ولدر:

تهران ولدر با تیم پشتیبانی قوی خود، در تمام مراحلِ انجام خدمات همراه شما خواهد بود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کند و خدمات جوشکاری و آهنگری سیار در محمودیه و دیگر نقاط تهران با بالاترین کیفیت و امنیت انجام می شود.

حرف آخر

جوشکاری سیار در محمودیه تهران با بهترین و مجرب ترین آهنگران و جوشکاران در محل آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز است. در صورت نیاز به خدمات جوشکاری و آهنگری سیار در محمودیه، می توانید با مراجعه به سایت تهران ولدر کار جوشکاری خود را به ما بسپارید.

مطالب مرتبط

جوشکاری سیار در فرمانیه تهران | آهنگری سیار در فرمانیه تهران

جوشکاری سیار در مینی سیتی تهران | آهنگری سیار در مینی سیتی

جوشکاری سیار تهران پارس | آهنگری سیار در تهران پارس

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با جوشکاری سیار تهران