جوشکاری سیار تهران پارس | آهنگری سیار در تهران پارس


تماس با جوشکار سیار


نمونه کار های جوشکار سیار

جوشکار سیار در تهران پارس, اهنگر سیار در تهران پارس

سازه های فلزی در اطراف ما زیاد هستند و در خانه هایمان بسیار استفاده شده اند. در تهران برای ساخت خانه ها، آلاچیق، حفاظ ها، در و پنجره عموما از فلز استفاده می کنند. بسیار پیش می آید که شما برای ساخت و تعمیر این وسایل به جوشکار نیاز پیدا کنید. پیدا کردن جوشکاری که به راحتی قبول کند و به محلی که مد نظر شما است بیاید، کار راحتی نیست. اگر ساکن تهران پارس هستید،  خدمات جوشکاری و آهنگری سیار در تهران پارس می تواند به شما کمک زیادی کند.

 


جوشکاری سیار در غرب تهران | آهنگری سیار در غرب تهران

قیمت جوشکاری سیار تهران پارس

قیمت جوشکاری سیار به نوع جوش، حجم کار، زمانی که برای کار لازم است و قیمت مواد به کار رفته، بستگی دارد. هزینه جوشکاری معمولا به صورت متری یا به ازای هرکیلو پروفیل حساب می شود. جوشکار سیار تهران پارس قبل از شروع کار، به شما هزینه ها را می گوید. بنابراین نگران هزینه های اضافی و غیر منصفانه نباشید. قیمت جوشکاری برای خرده کاری ها به نسبت کارهای بزرگ، کمتر است.

آهنگری سیار در شمال تهران, اهنگری سیار در تهران، تهران ولدر

آهنگری سیار در تهران پارس

آهنگران با استفاده از چکش به آهن و فولاد شکل می دهد و اشیایی مانند نرده، مبلمان، مجسمه، ابزار کشاورزی، وسایل تزیینی و مذهبی، وسایل آشپزیو سلاح را تولید می کنند. اگر نیاز به ساخت و یا تعمیر وسایل فلزی دارید می توانید به راحتی از آهنگری و جوشکاری سیار در تهران پارس استفاده کنید.

آهنگری و جوشکاری دو نوع مختلف از فلزکاری هستند. آنها حرفه های کاملاً متفاوتی هستند، اما مشترکاتی نیز با یک دیگر دارند.

 آهنگر از چکش و سندان برای شکل دادن به فلز استفاده می کند. آنها با گرم کردن فلز، آن را خم می کنند و به آن شکل می دهند. یک جوشکار با استفاده از مشعل جوشکاری دو قطعه فلز را به اندازه کافی داغ می کند تا بتواند با هم در یک قطعه قرار گیرد. اولین شکل جوشکاری توسط آهنگرانی انجام می شد که تکه های آهن یا فولاد را به اندازه کافی داغ می کردند تا با هم چکش بزنند.

اگر ساکن تهران پارس هستید و به آهنگر سیار نیاز دارید کافی است با تهران ولدر تماس بگیرید و از خدمات آهنگری سیار در تهران پارس استفاده کنید.

انواع جوشکاری

جوشکار سیار در تهران پارس, اهنگر سیار در تهران پارس

جوشکاری MIG

یکی از خدمات جوشکاری سیار در تهران پارس جوشکاری MIG است. جوشکاری MIG یکی از آسانترین نوع جوشکاری برای یادگیری مبتدیان است. جوشکاری MIG شامل دو نوع جوشکاری متفاوت است. اولی از سیم لخت و دومی از  هسته شار استفاده می کند.

از جوشکاری MIG سیم لخت، می توان برای اتصال قطعات نازک فلز به یکدیگر استفاده کرد. جوشکاری MIG هسته شار می تواند در فضای باز استفاده شود زیرا به جریان سنج یا گازرسانی نیاز ندارد. این نوع جوشکاری معمولاً برای جوشکاری های سرگرمی و  افرادی که پول لازم برای خرید تجهیزات گران قیمت را ندارند، مناسب است.

جوش استیک

جوشکاری استیک که به آن جوشکاری قوس نیز گفته می شود، جوشکاری را به روشی قدیمی انجام می دهد. تسلط بر جوش استیک کمی دشوارتر از جوشکاری MIG است. اما اگر می خواهید در خانه کار کنید می توانید برای مدت کمی هزینه یک دستگاه جوش چوب را تهیه کنید. جوشکاری استیک از میله جوشکاری الکترود چوبی استفاده می کند.

جوشکاری TIG

جوشکاری TIG بسیار پرکاربرد است، اما یکی از دشوارترین روشهای جوشکاری برای یادگیری است. برای جوشکاری TIG دو دست لازم است. یک دست میله را تغذیه می کند در حالی که دست دیگر یک مشعل TIG را نگه می دارد. این مشعل باعث ایجاد گرما و قوس می شود که برای جوشکاری بیشتر فلزات معمولی از جمله آلومینیوم، فولاد، آلیاژهای نیکل، آلیاژهای مس، کبالت و تیتانیوم استفاده می شود.

این نوع جوشکاری یکی از معدود انواع جوشکاری است که بدون فلز پرکننده انجام می شود. در صورت تمایل می توانید یک پرکننده اضافه کنید، اما تغذیه دستی با آن نیاز به مهارت و حوصله دارد. جوشکاری TIG به این دلیل کار می کند که الکترود غیر قابل مصرف است و از تنگستن ساخته شده است، به این معنی که در طول فرآیند جوشکاری ذوب نمی شود.

برای تأمین منبع ثابت گاز لازم برای محافظت از جوش، به یک مخزن گاز با جوشکاری TIG نیاز خواهید داشت. جوشکاری TIG نتایج شفاف و بسیار رضایت بخشی را ایجاد می کند که به پاک سازی نیاز ندارد. به همین دلیل ، این نوع تکنیک ها برای جوشکارهای ماهرتر بهتر است.

از جوشکاری TIG به شدت در صنعت خودرو، هواپیما و هوا فضا استفاده می شود. جوشکار سیار تهران پارس به صورت حرفه ای قادر به انجام انواع مختلف جوش کاری است.

جوشکاری قوس پلاسما

یکی دیگر از خدمات جوشکاری سیار در تهران پارس جوشکاری قوس پلاسما است. جوشکاری قوس پلاسما یک روش دقیق است و معمولاً در کاربردهای هوافضا که ضخامت فلز ۰.۰۱۵ اینچ است استفاده می شود. یک نمونه از چنین کاربردهایی می تواند روی تیغه موتور باشد. جوشکاری قوس پلاسما از نظر تکنیکی بسیار شبیه به جوشکاری TIG است، اما الکترود فرورفتگی دارد و از گازهای یونیزه کننده داخل قوس برای ایجاد گرما استفاده می شود.

جوشکاری پرتو الکترونی و لیزر

پرتو الکترون و جوشکاری لیزر بسیار دقیق و از روش های جوشکاری با انرژی بالا هستند.

جوشکاری گاز

جوشکاری گاز دیگر به ندرت استفاده می شود و تا حد زیادی توسط جوشکاری TIG جایگزین شده است. کیت های جوشکاری گاز به اکسیژن و استیلن نیاز دارند و بسیار قابل حمل هستند. بعضی اوقات هنوز هم برای جوش دادن قطعات اگزوز خودرو به یکدیگر استفاده می شود.

تماس با ما

با شماره‌ تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متخصصین ما در محل شما حاضر شوند. فرقی نمی‌کند در شرق تهران باشید، غرب تهران، مرکز یا شمال و جنوب. همیشه یکی از جوشکارهای ما نزدیک شما است.

تلفن های تماس : 

جوشکاری سیار آهنگری سیار در شمال تهران ۰۲۱۲۲۷۹۸۳۲۱
جوشکاری سیار آهنگری سیار در غرب تهران ۰۲۱۴۴۳۸۸۹۶۸
جوشکاری سیار آهنگری سیار در شرق تهران ۰۲۱۷۷۹۹۰۷۶۲
جوشکاری سیار آهنگری سیار در مرکز تهران ۰۲۱۸۸۹۹۵۰۶۵
جوشکاری سیار آهنگری سیار در جنوب تهران ۰۲۱۶۶۰۰۹۳۹۴

تماس با جوشکاری سیار در تهران

خدمات جوشکاری سیار در تهران پارس

جوشکاری سیار در تهران پارس تمامی خدمات جوشکاری را برای شما در محل انجام می دهد از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت و تعمیر انواع درب و پنجره
  • ساخت و تعمیر انواع حفاظ
  • ساخت زیرکولری و حفاظ برای کولر
  • ساخت و تعمیر سایبان پارکینگ
  • ساخت و تعمیر آلاچیق
  • ساخت انواع قفسه
  • طراحی، ساخت و نصب اسکلت فلزی
  • جوشکاری بدنه ماشین آلات سنگین
  • جوشکاری های خرد

مزایای جوشکاری سیار در تهران پارس

راحتی : با استفاده از خدمات جوشکاری سیار، دیگر نیازی به حمل و نقل وسایل سنگین فلزی خود ندارید. جوشکار سیار به خانه یا هر مکانی شما بخواهید می آید و پروژه شما به راحتی در محل انجام می دهد.

در دسترس بودن : جوشکارهای سیار می توانند در هر زمانی که برای شما مناسب است به شما مراجعه کنند که می تواند در هزینه ها و زمان حمل و نقل شما صرفه جویی کند. به همین دلیل بسیاری از سازندگان سازه های فولادی از جوشکارهای سیار استفاده می کنند.

گستردگی : اگر ساختمان شما در مکانی دور از دسترس یا دسترسی به آن سخت است، استخدام جوشکار سیار می تواند روند کار را به طرز باورنکردنی آسان کند. این مناطق دورافتاده ممکن است در فاصله نزدیک با یک سازنده فولاد محلی نباشد. استفاده از جوشکار سیار تهران پارس به شما در جلو افتادن و زود انجام شدن پروژه تان کمک زیادی می کند.

انجام کار مورد نیاز شما : یک جوشکاری سیار حرفه ای در تهران پارس می تواند نوع دقیق جوشکاری مورد نیاز شما را انجام دهد. شما همچنین می توانید قبل از شروع کار، از آن ها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

اولویت بندی : یک مزیت بزرگ جوشکاری سیار این است که مهمترین کارهای جوشکاری را ابتدا تمام می کنند و بعد به کار های کم اهمیت رسیدگی می شود. داشتن توانایی در اولویت قرار دادن کار هایی که شما به تکمیل شدن سریع آن نیاز دارید می تواند به شما آرامش خاطر دهد.

بدون هزینه پنهان : پس از اتمام پروژه، همیشه امکان هزینه های پنهان به طور غیر منتظره وجود دارد. وقتی جوشکاری استخدام می کنید، هیچ یک از این مشکلات را ندارید. استفاده از خدمات جوشکار سیار تهران پارس این امکان را به مشتریان می دهد تا قبل از انجام معامله، از قیمت های مختلف برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی، اطلاع پیدا کنند.

مطالب مرتبط

جوشکاری سیار در شرق تهران | جوشکاری و آهنگری سیار تهران ولدر

پاسخ به پرسش‌های متداول | جوشکاری و آهنگری سیار تهران ولدر

آهنگری سیار در تهران | اعزام فوری جوشکار و اهنگر سیار به تمام نقاط تهران

۶ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با جوشکاری سیار تهران