جوشکاری درب و پنجره | قیمت جوشکاری درب و پنجره


تماس با جوشکار سیار


نمونه کارهای جوشکار سیار

جوشکار درب و پنجره

شاید تاکنون برایتان پیش آمده باشد که درب و پنجره منزلتان نیاز به جوشکاری داشته باشد و یا حتی برای منزل جدیدتان نیاز به درب و پنجره داشته باشید و به دنبال یک جوشکار خوب و ماهر باشید اما هیچ اطلاعاتی در این مورد نداشته باشید؛ بنابراین ما قصد داریم در این نوشته شما را با جوشکار درب و پنجره و نکات ایمنی مرتبط با آن آشنا کنیم.

جوشکاری چیست و چگونه انجام می شود؟

جوشکاری فرآیندی است که در آن از انرژی برق برای ذوب یک فلز استفاده می شود تا در نتیجه ذوب شدن، دو فلز به یکدیگر متصل شوند. جوشکارها با استفاده از الکترود و مشعل و … کار جوشکاری را انجام می دهند. به طور کلی می توان گفت که جوشکاری آنچنان که تصور می شود کار پیچیده ای نیست اما باید نکات ایمنی آن را به خوبی رعایت کرد.

جوشکار سیار,جوشکار درب و پنجره

ساخت درب و پنجره

از درب و پنجره برای محافظت از ساختمان در برابر گرما، سرما، باد و همچنین افزایش امنیت ساختمان استفاده می شود. به همین دلیل ساخت درب و پنجره مناسب و نصب آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. درب و پنجره ها از شیشه، یراق آلات و فریم ساخته می شود. فریم ها می تواند از نوع چوبی، آهنی، آلومینیومی، PVC، UPVC و … باشند.

از آنجایی که سایت تهران ولدر یک سایت مربوط به جوشکاری است و خدماتی همچون جوشکاری سیار درب و پنجره و آهنگری سیار درب و پنجره را ارائه می دهد. ما در اینجا نکاتی که در هنگام ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد را برایتان آورده ایم.

 

تلفن های تماس جوشکاری سیار برای استعلام قیمت و سفارش

جوشکاری سیار آهنگری سیار در شمال تهران ۰۲۱۲۲۷۹۸۳۲۱
جوشکاری سیار آهنگری سیار در غرب تهران ۰۲۱۴۴۳۸۸۹۶۸
جوشکاری سیار آهنگری سیار در شرق تهران ۰۲۱۷۷۹۹۰۷۶۲
جوشکاری سیار آهنگری سیار در مرکز تهران ۰۲۱۸۸۹۹۵۰۶۵
جوشکاری سیار آهنگری سیار در جنوب تهران ۰۲۱۶۶۰۰۹۳۹۴

تماس با جوشکاری سیار در تهران

مهمترین نکات در ساخت درب و پنجره

۱. جوشکاری

اولین و مهمترین مرحله ساخت درب و پنجره، جوشکاری است. فلزی که قرار است در جوشکاری استفاده شود نباید رنگ داشته باشد. چرا که وجود رنگ و زنگ زدگی باعث می شود تا عبور جریان برق به خوبی انجام نشود. پس حتما در نظر داشته باشید که قبل از جوشکاری سطح کار خود را تمیز کنید.

۲. برش و صیقل

برش و صیقل لبه های جوش خورده توسط دستگاه انجام می شود. تا در نتیجه آن نقص های آن به صورت کامل از بین بروند. بعد از آن نوبت به رنگ اولیه می رسد. این فرایند در ساخت پنجره های فولادی هم به کار می رود.

۳. حفاظ

اگر قصد ساخت درب و پنجره را دارید، بهتر است از همان ابتدا به فکر حفاظ های آن ها هم باشید. البته این حفاظ ها باید دارای استحکام کافی باشند. یکی دیگر از کاربرد های حفاظ ها زیبایی است. استفاده از حفاظ ها به عنوان زیبایی می تواند ساختمان شما را در چشم بقیه جذاب کند. پس در نتیجه حفاظ های آهنی که برای درب ها و پنجره ها ساخته می شود هم برای محافظت و هم برای زیبایی کاربرد دارند.


ساخت حفاظ پنجره | انواع مختلف حفاظ پنجره

تجهیزات لازم برای جوشکاری درب و پنجره چه چیزهایی هستند؟

 

جوشکار درب و پنجره

جوشکاری ها تجهیزات مخصوص به خود را دارند و باید آن ها را از منابع معتبری تهیه کنید تا به شما آسیبی وارد نشود؛ اما وسایلی که جوشکار درب و پنجره در هنگام جوشکاری سیار استفاده می کند عبارت اند از:

  •     ماسک جوشکاری

ماسک و یا کلاه جوشکاری یکی از مهمترین وسایلی است که باید حتما جوشکاران قبل از شروع کار آن را تهیه کنند. در فرآیند جوشکاری درب و پنجره از نور خیلی زیادی استفاده می شود که می تواند به چشمان شما آسیب وارد کند. همچنین جرقه های ناشی از این نوع جوشکاری داغ هستند و در صورتی که به پوست برخورد کند باعث سوختگی پوست می شود. ماسک جوشکاری صورت شما را از تمامی آسیب های ممکن محافظت می کند و با کمک دریچه مخصوصی که بر روی آن تعبیه شده است می توانید کار خود را با دقت انجام دهید.

  •     دستکش جوشکاری با وزن بالا

دستکش های جوشکاری دارای وزن بالایی هستند این بالا بودن وزن باعث می شود تا آن ها کار خود را به خوبی انجام دهند. زمانی که از این دستکش ها استفاده می کنید، دست های شما از جریان برق و سوختن در برابر جرقه های جوشکاری مصون می دارد.

  •     پیشبند چرم

پیشبند های چرمی که برای جوشکاری تهیه می کنید باید ضد حریق و حرارت باشند تا در مقابله با جرقه های جوشکاری از خود مقاومت نشان داده و مانع از آسیب رسیدن با لباس شما شود.

  •     دستگاه جوشکاری

اصلی ترین قسمت مورد نیاز جوشکاری، دستگاه جوش است. الکترودها به دستگاه جوش متصل اند و با شروع کار برق مورد نیاز برای جوشکاری از دستگاه تهیه می شود.

نکته: جوشکارها باید کار خود را در فضای باز انجام دهند ولی اگر زمانی مجبور به جوشکاری در فضای بسته شدند توجه کنند که گازهای قابل اشتعال در اطراف آن ها نباشند. همچنین دقت کنند که به هیچ وجه در کنار لوله گاز، بخاری و … جوشکاری را انجام ندهند.

یک نکته دیگر این که باید تمامی نقاط جوشکاری را چک کنند تا از نبودن قطعی و یا پارگی در مسیر سیم های دستگاه جوش مطمئن شوند.


بررسی مزایا و معایب درب آکاردئونی

نکات استفاده از دستگاه جوش برای جوشکار درب و پنچره

  •     از درستی تنظیمات دستگاه مطمئن شوید.
  •     چک کنید اتصالات به خوبی و درستی انجام شده باشند.
  •     برای جوشکاری یک میز، گیره اتصال ارت را به میز وصل کنید تا مانع از برق گرفتگی شود.
  •     چک کردن طول الکترود! چرا که اگر در طول جوشکاری الکترود تمام شود و متوجه نشوید ممکن است به اسلحه الکترود آسیب برساند و هزینه زیادی را برای شما به بار آورد.

چگونه از دستگاه جوش برای جوشکاری درب و پنجره استفاده کنیم؟

زمانی که اقدام به خرید دستگاه های جوش می کنید باید یک سری گیره برای ثابت نگه داشتن وسایل خود در حین کار تهیه کنید. برای شروع باید یک دست خود را روی میز جوشکاری گذاشته و با دست دیگر اسلحه الکترود را بگیرید. باید توجه کنید که زاویه دستتان نسبت به سطح درب و پنجره بیشتر از ۲۰ درجه نباشد. این کار باعث می شود تا جوش به عمق فلز نفوذ کند و جوشکاری محکم تر انجام شود.

اگر اسلحه را سریع جا به جا کنید فلز به اندازه کافی برای ذوب شدن گرم نمی شود و این کار باعث می شود تا جوشکاری خیلی سطحی انجام شود و در انتها کار محصول از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

بعد از اتمام جوشکاری باید دستگاه جوش را خاموش کنید تا داغ نشود و اتفاقی برای آن نیفتد. مهمترین نکته ای که باید در حین جوشکاری درب و پنجره در نظر بگیرید این است که حتما از وسایل ایمنی کار که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید.

 

جوشکاری و اهنگری سیار در تهران

قیمت جوشکاری درب و پنجره

قیمت جوشکاری درب و پنجره اهمیت زیادی داشته به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم؛ که البته خیلی از این قیمت ها به خود جوشکار درب و پنجره بستگی دارد.

  •     مواد اولیه
  •     وزن پنجره
  •     اندازه
  •     کیفیت ساخت درب و پنجره
  •     طرح درب و پنجره
  •     تعداد
  •     اجرت ساخت
  •     شیشه پنجره
  •     تزئینات درب و پنجره
  •     نصب و آماده سازی در محل
  •     هزینه های حمل و نقل

روش های هزینه ساخت درب و پنجره

قیمت ساخت درب و پنجره به دو روش کیلویی و کنتراست محاسبه می شود.

  •     روش محاسبه کیلویی

از این روش برای محاسبه درب و پنجره های ساده استفاده می شود. براساس این روش محاسبه قیمت درب و پنجره به روش کیلویی بین ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان مبلغی به عنوان دستمزد محاسبه می شود؛ و مابقی قیمت مواد اولیه اس است که در حین کار مورد استفاده قرار می گیرد. البته امروزه به علت نوسانات ممکن است این قیمت ها متفاوت باشند.

  •     روش کنتراست ساخت درب و پنجره

در این روزها ساختن درب و پنجره به صورت کاملا توافقی انجام می شود و ارزش کار را پیمانکار مشخص می کند.


جوشکاری سیار در تهران | جوشکاری و اهنگری سیار تهران | تهران ولدر

در آخر

سایت تهران ولدر به عنوان یکی از معتبرترین سایت های جوشکاری و آهنگری در تهران می باشد و آماده ارائه خدمات آهنگری سیار و جوشکاری سیار برای تمامی تهرانی های عزیز است. شما عزیزان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با همکاران ما برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و همچنین جهت ثبت سفارش اقدام کنید.

مطالب مرتبط

جوشکاری سیار در قلهک تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

پاسخ به پرسش‌های متداول | جوشکاری و آهنگری سیار تهران ولدر

جوشکاری سیار در جماران تهران | آهنگری سیار در جماران

۲ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس با جوشکاری سیار تهران